بلاگ, مجله پیتام, مقاله

برونسپاری مرکز تماس پیتام در زومیت

IMG 1304 1 1536x1024 1 - برونسپاری مرکز تماس پیتام در زومیت - پیتام

 

برون سپاری خدمات ارتباط با مشتریان چه تاثیری بر توسعه کسب و کار های نو پا می گذارد؟

 

 

پیتام گزینه‌ی اول کسب‌وکارها برای برون‌ سپاری خدمات ارتباط با مشتریان محسوب می‌شود. بهره‌مندی از سیستم‌های یکپارچه و جامع ارتباطی؛ و کیفیت درخورتوجه تجهیزات؛ و تربیت و به‌کارگیری نیروی متخصص و حرفه‌ای، ازجمله ویژگی‌های این مرکز است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امروزه، استارتاپ‌ها در‌حال‌تسخیر دنیای کسب‌وکار هستند و هرروز در این عرصه، استارتاپی جدید ظهور می‌کند و پس از مدتی یا در میدان رقابت با سایر استارتاپ‌ها، توسعه می‌یابد و از این عرصه خارج می‌شود. بااین‌حال، چه عواملی به توسعه یا شکست استارتاپ منجر می‌شود؟

بی‌شک کسب رضایت مشتریان و ارزیابی آن از عوامل مهمی است که به توسعه یا شکست کسب‌وکار منجر می‌شود. براساس اعلام کارشناسان حوزه‌ی ارتباط با مشتری، راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتری از مباحث مهم‌ در کسب‌وکارهای سنّتی و نوپاست و باید عمیق و حرفه‌ای به آن نگاه کرد.

راه‌اندازی چنین مرکزی که به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای به کسب‌وکارها، به‌ویژه کسب‌وکارهای نوپا، خدمات ارتباط با مشتریان را ارائه دهد، کار ساده‌ای نیست؛ به‌همین‌دلیل، برونسپاری  خدمات ارتباط با مشتریان به‌عنوان یکی از راه‌های کارگشا مطرح و مرسوم شده است. «پیتام»، مرکز معتبر برون سپاری خدمات ارتباط با مشتریان، خدماتی باکیفیت و تخصصی به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که منطبق بر استانداردهای جهانی است.

این شرکت دانش‌بنیان و پیشرو در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات ارتباط با مشتریان، نه‌تنها بار سنگین جذب نیروی متخصص را از دوش کسب‌وکارها برمی‌دارد؛ بلکه به شرکت‌هایی که در مرحله‌ی SCALE–UP قرار دارند، خدمات حرفه‌ای در حوزه‌ی ارتباط با مشتری ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال، شرکت «آچاره» پس از همکاری با این شرکت، کمپین‌های بیشتری توانست اجرا و سهم بازار بیشتری را ازآنِ خود کند. درادامه، با خدمات و ویژگی‌های پیتام بیشتر آشنا می‌شویم.

چرا پیتام گزینه‌ی اول کسب‌وکارها برای برون سپاری خدمات ارتباط با مشتریان است؟

پیتام این امکان را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم می‌کند که به‌جای صرف هزینه‌ی هنگفت و زمان طولانی بابت راه‌اندازی مرکز تماس، انرژی و هزینه‌شان را صرف توسعه‌ی کسب‌وکار خود کنند و با خیال راحت پاسخ‌گویی به مشتریان و وفادارسازی آن‌ها را به پیتام بسپارند.

پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود، این است: «چگونه پیتام از عهده‌ی این امر مهم بر‌می‌آید؟» درادامه، با برشمردن ویژگی‌های مهم پیتام به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

۱. بهره‌مندی از سیستم‌های یکپارچه و جامع ارتباطی

پیتام از سیستم یکپارچه‌ی IVR و CRM بهره‌ می‌برد. ویژگی‌های مهم این سیستم یکپارچه عبارت‌اند از: توزیع هوشمند تماس‌ها، برخورداری از سیستم‌های پاسخ‌گویی خودکار، قابلیت اتصال راحت و منعطف در مدیریت ارتباطات با مشتری، پشتیبانی از قابلیت مدیریت چندرسانه‌ای برای مشتریان، پاسخ‌گویی به تماس‌ها از هر نقطه و ازطریق بستر شبکه و اینترنت با IP-Phone و Soft-Phone و قابلیت دورکاری، امکان نظارت لحظه‌ای بر وضعیت مرکز تماس و… .

علاوه‌براین، پیتام از سامانه‌ی جامع گزارش‌های BI نیز برخوردار است که امکان مشاهده‌ی گزارش‌ها به‌صورت آنلاین و آفلاین، انعطاف‌پذیری چشمگیر در ایجاد گزارش‌های جدید، بهره‌مندی از داشبردهای وضعیت مرکز تماس، مدیریت مشتریان و محصول، دسترسی به پنل‌ها روی اینترنت و امکان استفاده از Tableau به‌عنوان BI را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند. درکنار این‌ها، پیتام از سیستم جامع ارزیابی و مدیریت کارشناسان نیز استفاده می‌کند. این سیستم جامع از به‌روز‌ترین سیستم‌های ارزیابی و بهبود برخوردار است و بهبود و بهینه‌سازی مستمر عملکرد کارشناسان را در پی دارد.

۲. کیفیت درخور توجه تجهیزات پیتام

ارائه‌ی خدمات باکیفیت، علاوه‌بر تخصص و دانش فنی‌‌وحرفه‌ای به تجهیزات حرفه‌ای نیز نیاز دارد. در این مسیر، پیتام از بهترین تجهیزات بهره‌مند است. تجهیزات پیتام ازلحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و زیرساختی در نوع خود بهترین است. ازجمله‌ی این تجهیزات عبارت‌اند از: هدست‌های نویزگیر (ضدصدا) با استانداردهای بین‌المللی مرکز تماس، ارگونومیک‌ترین تجهیزات برای کارشناسان، رعایت استانداردهای HSE مناسب برای مرکز تماس، استفاده از سِرورهای قدرتمند شرکت HP، زیرساخت مجازی‌سازی به‌منظور استفاده‌ی بهینه از منابع پردازشی، Core room اختصاصی و استاندارد و . همچنین، پیتام به تجیهزات روتینگ و سوییچینگ شرکت Cisco مجهز است که قابلیت دسترسی ۹۹.۹۹ درصدی و ایجاد ارتباطات خارجی و داخلی ازطریق تکنولوژی‌های MPLS، اینترنت، اینترانت، وایرلس نقطه‌به‌نقطه و را دارد. سیستم‌های پشتیبانی این شرکت نیز سیستم برق پشتیبان (UPS)، بک‌آپ‌گیری از تمام داده‌ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته از زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و را شامل می‌شود.

۳تربیت و به‌کارگیری نیروی متخصص و حرفه‌ای

رسالت پیتام، تنها به ارائه‌ی خدمات باکیفیت به سازمان‌ها ختم نمی‌شود. یکی از رموز موفقیت پیتام در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات ارتباط با مشتریان، به‌کارگیری نیروی متخصص و دانش‌آموخته است. می‌توان گفت این شرکت در این مسیر، یکی از شرکت‌های سخت‌گیر است و نیروهای حرفه‌ای را در آکادمی ویژه‌ی خود تربیت می‌کند و آنان پس از کسب گواهینامه‌ی کسب مهارت حرفه‌ای، اجازه می‌یابند در پیتام فعالیت کنند. بی‌شک، تربیت نیروی حرفه‌ای مسلط به دانش روز در حوزه‌ی ارتباط با مشتری یکی از اهرم‌های موفقیت پیتام و مشتریانش است. پس اگر شما نیز به وفادارسازی مشتریانتان فکر می‌کنید یا به‌دنبال راهی می‌گردید تا با مشتریانتان ارتباط حرفه‌ای برقرار کنید، پیتام به‌عنوان بال سازمان شما می‌تواند تجربه‌ی کاربری لذتبخشی برای مشتریانتان ایجاد کند.

راه‌های ارتباطی با پیتام:

۰۲۱-۹۱۰۰۶۰۳۳

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *