بلاگ, مجله پیتام, مقاله, مهارت‌های مرکز تماس

بهترین راهکار برای بازاریابی تلفنی پربازده

برای بازاریابی تلفنی 1 768x512 1 - بهترین راهکار برای بازاریابی تلفنی پربازده - پیتام

بازاریابی تلفنی در سازمان‌ها و ادارات امروزی به امری بسیار ضروری برای جلب مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتریان بالفعل می‌باشد. حتما تا به حال اپراتورهای یک شرکت بیمه، لیزینگ خودرو، ارائه محصولات بهداشتی و غیره با شما تماس گرفته‌اند تا بتوانند از طریق صحبت تلفنی چند دقیقه‌ای شما را مجاب به خرید محصولات یا سفارش خدمات ارائه شده از شرکت مذکور نمایند. این تماس‌های تبلیغاتی یا بازاریابی تلفنی به یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی در دنیای امروزی تبدیل شده‌اند. اما جالب است بدانید که مرکز تماسی که این تماس را با شما می‌گیرد، ممکن است خود، شرکتی جدای از سازمان تبلیغ کننده باشد. در خصوص فروش تلفنی راهکارها و شیوه‌های بسیار زیادی وجود دارد که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. همچنین روش‌هایی که برای افزایش بازده یک بازاریابی تلفنی موفق وجود دارد را مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر می خواهید کار تبلیغات و بازاریابی تلفنی وب سایت، دفتر، فروشگاه یا سازمان شما به درستی انجام داده شود، اطلاع از شیوه درست و نوین انجام فروش تلفنی و همچنین بررسی روش‌ها و راهکارهایی که با کمترین هزینه امکان فروش تلفنی را به شما می‌دهند برای شما ضروری خواهد بود.

مرکز تماس، اولین نیاز بازاریابی تلفنی موفق

یکی از اولین نیازهای شما برای فروش تلفنی موفق را می‌توان راه‌اندازی مرکز تماس دانست. مرکز تماس یکی از نیازهای شما برای بازاریابی تلفنی موفق می‌باشد. اما اگر به دنبال بازاریابی تلفنی و یا فروش تلفنی هستید و یا حتی می‌خواهید سرویس مشتریان راه‌اندازی کنید، نیازی به اختصاص یک واحد به صورت جداگانه ندارید و می‌توانید این کار را به صورت برون‌سپاری انجام دهید. در واقع امروزه شرکت‌هایی وجود دارند که می‌توانند به سازمان‌ها و مراکز تازه تاسیس یا کوچک که خود به تنهایی توانایی یا نیازی به راه اندازی مرکز تماس ندارند کمک کند تا در کمترین زمان بتوانند فروش تلفنی خود را بدون اختصاص واحد جدیدی انجام دهند. این خدمات با هزینه‌ای کاملا مقرون به صرفه در اختیار صاحبان کسب و کارها است و در واقع می‌تواند راهکاری مناسب برای کاهش هزینه‌های غیرضروری به شمار رود. اگر به دنبال راهی برای راه‌اندازی یک واحد فروش تلفنی موفق هستید و نمی‌خواهید هزینه‌های ایجاد این واحد مشکلی برای کسب و کار شما ایجاد نماید، استفاده از خدمات برون‌سپاری گزینه‌ای منطقی و مقرون به صرفه در دسترس شما می‌باشد.

بازاریابی تلفنی نیاز به متخصص دارد

شاید یکی از تکه های پازل فروش تلفنی موفق که برای بسیاری از صاحبان کسب و کارها گم شده است، استفاده از متخصص برای فروش تلفنی باشد. توانایی ارتباط، تسلط به موضوع و روان بودن در صحبت کردن را می توان از مهم ترین ویژگی های یک متخصص بازاریابی تلفنی دانست. باید توجه داشت که بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی متفاوت است و کسی که فروش تلفنی انجام می دهد باید مسلط بر موضوع و جزئیات محصول، خدمات و خود شرکت داشته باشد تا بتواند علاقه و نیاز را در مشتریان بالقوه ایجاد کند. همچنین متخصص می تواند با صحبت کردن دوستانه، برقراری ارتباط دو طرفه و گوش دادن به نیازهای مشتری، بهترین محصول را با قیمت بسیار مناسب معرفی کند تا بازده بازاریابی تلفنی افزایش چشمگیری داشته باشد. رسیدن به تخصص لازم در زمینه بازاریابی تلفنی در یک روز یا با چند جلسه آموزش امکان پذیر نیست و نیاز به کسانی دارد که در این زمینه آموزش و تجربه لازم را داشته باشند. به همین دلیل توصیه می شود برای شروع کار فروش تلفنی، این کار تخصصی را به شرکت هایی برون سپاری کنید که می توانند بهترین بازاریابی تلفنی را برای شما داشته باشند.

به مرکز تماس خود اهمیت دهید

کار فروش تلفنی پس از اینکه مشتری محصول یا سرویس مورد نظر را خریداری کرد به اتمام نمی رسد و ایجاد یک مرکز تماس برای پشتیبانی و خدمات مشتریان می تواند گزینه ای بسیار جذاب برای شما به شمار رود. در صورتی که می خواهید مرکز تماس داشته باشید ولی به دلیل هزینه های بالا و یا عدم آشنایی با مدیریت یک مرکز تماس راه اندازی آن برای شما امکان پذیر نیست می توانید داشتن یک مرکز قوی را برون سپاری کرده و از شرکت ارائه دهنده این خدمات بخواهید تا داشتن یک مرکز تماس قوی برای پشتیبانی از مشتریان، فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی را برای شما امکان پذیر نماید. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که تخصص در هر زمینه می تواند سبب افزایش بازده در کسب و کار شود و در مدل های جدید و نوین کسب و کار، سازمان های بزرگ و کم سود محکوم به شکست شده اند. به همین دلیل امکانات برون سپاری هر روز در حال گسترش است و شاهد آن هستیم که می توانیم حتی بازاریابی تلفنی یا فروش تلفنی به همراه ایجاد یک مرکز تماس را به صورت برون سپاری داشته باشیم و واحد های مستقر در مجموعه با تمام تمرکز به افزایش کیفیت محصولات و خدمات بپردازند.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “بهترین راهکار برای بازاریابی تلفنی پربازده

    1. داوود عباسی گفت:

      با سلام جناب مهدی زاده عزیز
      وقت شما بخیر
      خیر، برگزاری این دوره رو در برنامه نداریم ولی خوشحال میشم اگر در زمینه خدمات مشتریان برای کسب و کارتون نیاز به مشاوره دارید حتما فرم ارتباط با ما رو تکمیل کنید
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *