خدمات مرکز تماس پیتام

پیتام به عنوان اولین و کامل‌ترین مرکز برون سپاری فرآیندهای کسب و کار BPO (Business Process Outsourcing) در ایران با تشکیل تیمی از افراد متخصص و با تکیه بر به روزترین دانش و روش‌ها به ارائه خدمات متعدد از جمله، پشتیبانی مشتریان، فروش و جذب مشتری، مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی، پشتیبانی فنی، رسانه‌های ارتباط متنی و ... می پردازد.

تماس‌های ورودی

هدف اصلی از ارائه این خدمت ارائه پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات مشتریان است. پاسخگویی موثر به تماس‌های ورودی مشتریان یکی از مهمترین عوامل افزایش رضایت مشتری است، که در مرکز تماس پیتام به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.

تماس‌های خروجی

این خدمت شامل انواع تماس‌هایی است که هر کسب و کار برای ارتباط با مشتریان خود برقرار می‌کند. این تماس‌های خروجی در مرکز تماس پیتام با اهداف مختلف و با استفاده از بروزترین نرم‌افزارهای روز دنیا انجام می‌شود.

ایجاد ارتباط چندکاناله

چت آنلاین شیوه‌ای نسبتا جدید است که به دلیل سهولت در استفاده محبوبیت زیادی بین کسب و کارها دارد. یکی دیگر از خدمات مرکز تماس پیتام پاسخگویی در لحظه و با کیفیت به چت آنلاین است.

خدمات باشگاه مشتریان

حفظ ارتباط مستمر با مشتری منجر به تکرار خرید و یا استفاده مجدد از خدمات هر کسب و کاری می‌شود. شناسایی شخصیت مشتریان و نیازهای آن‌ها از مهمترین اقدامات این خدمت از مرکز تماس پیتام می‌باشد.

خدمات مشتریان چندزبانه

با توجه به ارائه خدمات ۲۴/۷ مرکز تماس پیتام و به کارگیری کارشناسان مسط به زبان های مختلف، هر کسب و کار می‌تواند با استفاده از این خدمت به مشتریان خود در سراسر دنیا سرویس‌دهی کند.

خدمات ورود و تکمیل اطلاعات

با استفاده از این خدمت مرکز تماس پیتام اطلاعاتی که هر کسب و کار از مشتریان خود نیاز دارد ثبت می‌شود. با توجه به ثبت این اطلاعات در بستر وب، گزارش‌گیری‌های مختلفی در لحظه امکان‌پذیر می‌گردد.

مزایای استفاده از خدمات مرکز تماس پیتام

نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در زمینه کاری هر محصول

ارائه تجهیزات استاندارد ( تجهیزات سخت‌افزاری، ژنراتور برق و UPS)

ارائه خدمات ارتباط با مشتریان به صورت ۲۴/۷ به صورت حرفه‌ای با شیفت‌بندی کارشناسان

ارائه گزارشات مدون و هوشمند با قابلیت شخصی‌سازی مطابق نیاز

دسترسی رایگان به سامانه نرم‌افزاری مورد نیاز- BI, CRM, IVR, BPMS

نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در زمینه کاری هر محصول

۱۸۰۰ متر فضای کاری حرفه‌ای مبتنی بر استانداردهای جهانی مراکز تماس

برای دریافت آخرین خدمات و راهکارهای پیتام می‌توانید بروشور زیر را دریافت نمایید.

Free Landscape Brochure Mockup 04 - خدمات مرکز تماس پیتام - پیتام

کانال‌های ارائه خدمات در مرکز تماس پیتام

برای اجرای فرآیند برونسپاری مرکز تماس با مشاورین پیتام ارتباط بگیرید: