مقاله

هفته جهانی خدمات مشتریان

CXday blog - هفته جهانی خدمات مشتریان - پیتام

هفته جهانی خدمات مشتریان در اولین هفته کامل ماه اکتبر با هدف یادآوری اهمیت خدمات مشتریان در ارائه خدمات و محصولات نام‌گذاری شده‌است. این هفته حدود ۳۰ سال پیش در سال ۱۹۹۲ توسط موسسه بین‌المللی خدمات مشتریان به منظور گرامیداشت خدمات مشتریان انتخاب شده‌است. شرکت‌های مشتری مدار در سراسر دنیا این هفته را جشن می‌گیرند و در طول این هفته با برنامه‌‌های متنوع اهمیت این موضوع را برای کارکنان خود پررنگ می‌کنند.

به عبارتی دیگر این هفته فرصتی برای تاکید بر اهمیت نقش کارشناسان مرکز تماس، شنیدن دغدغه‌های آنها و تقویت آنها برای بهبود کیفیت خدمات مشتریان است.

مرکز تماس پیتام به عنوان اولین BPO  در ایران، همواره کیفیت خدمات مشتریان را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و هر ساله هفته جهانی خدمات مشتریان را به صورت داخلی جشن می‌گیرد تا این موضوع مهم را در بین کارشناسان مرکز تماس خود به عنوان یک فرهنگ سازمانی تعریف کند.

کارشناسان ارتباط با مشتری به عنوان افرادی که در خط مقدم وظیفه جلب رضایت مشتری و ارائه باکیفیت خدمات را دارند بهترین منبع برای بهبود فرآیندها هستند. با شنیدن حرف‌های آنها و اعمال پیشنهادات در مسیر طراحی فرآیندها می‌توانیم به صورت مستمر کیفیت خدمات را بهبود دهیم. هفته جهانی خدمات مشتریان هم با همین هدف و به عنوان یک نماد برای شناساندن اهمیت خدمات مشتریان و نقش کارشناسان مرکز تماس در این موضوع نام‌گذاری شده و برگزار می‌شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *