بلاگ, مجله پیتام, مفاهیم مدیریتی مرکز تماس, مقاله

ده مزیت کلیدی نرم افزار مرکز تماس

- ده مزیت کلیدی نرم افزار مرکز تماس - پیتام

مرکز تماس چیزی فراتر از استخدام کارمندان برای کار و تامین تلفن آن هاست. برای یک مرکز تماس ضروری است که مرکز تماس تلفنی یکپارچه داشته باشند .از طریق یک مرکز تماس شمابه راحتی می توانید مشتریان خود را نظارت ، ردیابی و مدیریت و مسیر یابی کنید تا آن ها را حسابی با کسب و کار خود عجین نمایید.

نرم افزار مرکز تماس معمولا تحت عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM شناخته می شود. نرم افزار مرکز تماس به شما کمک می کند تا فرآیند های روزمره مرکز تماس شما را ساده سازد تا بتوانید از تیم مرکز تماس خود بهترین بهره را ببرید.

این نرم افزار با سه ویژگی ردیابی ، مدیریت و مسیریابی  طراحی شده اند .این سرویس معمولا خدمات نظارت و ضبط تماس را با هدف تضمین کیفیت تسهیل می کند. این برنامه SCRIPT هایی را نیز برای بهبود بهره وری، خدمات مشتریان و هم چنین افزایش کارایی و ارائه ویژگی های بهبود یافته گزارش برای مدیریت به نمایندگان را ارائه می دهد.

با توجه به نقش اساسی این نرم افزار ، بهترین مزایای آن را در ادامه با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

ده مزیت کلیدی نرم افزار مرکز تماس

1- بهبود مدیریت خدمات مشتریان : 

هنگامی که مشتریان به کمک شما نیاز دارند یا در رابطه با یک محصول  یا خدمت با مشکلی مواجه می شوند ، مرکز تماس اولین مکانی است که می توانند برای کمک حرفه ای از آن ها استفاده کنند . هنگامیکه مشتریان با شما تماس می گیرند . انتظار دارند که شما سریع، کارآمد و به روش حرفه ای از عهده آن ها بر آیید . 

مشتریان انتظار دارند که شما به عنوان کارشناس و نماینده شرکت اطلاعات درستی از سوابق در دست داشته باشید و به موقع درخواست های آنان را پاسخ دهید . به دلیل بار سنگین تماس ها ، گاهی اوقات امکان مدیریت هر تماس برای نمایندگان وجود ندارد . 

اینجاست که می توانید ابا استفاده از منابع مفید نرم افزار های مرکز تماس، مکالمه ای بر اساس دسته بندی کالا و خدمات  داشته باشید و مشتری را به مقصود درست را هنمایی کنید . 

نرم افزار مرکز تماس شما را قادر می سازد تا بصورت فوری به اطلاعات دسترسی پیدا کرده  و با مبادله اطلاعات صحیح با مشتری زمان انتظار وی را کاهش دهید. 

2- بهبود گزارشات :

این نرم افزار تمام جزئیات لازم برای مدیران  جهت استفاده در برنامه های استراتژیک و تصمیم گیری های مهم را فراهم می سازد .

3- افزایش بهره وری و کارایی:

با استفاده از این نرم افزار نمایندگان قادر به کنترل سریع و راحت تمام تماس های ورودی و خروجی هستند آن ها به راحتی می توانند تماس ها را ردیابی و در صورت لزوم سرعت آن را افزایش دهند . 

4- دسترسی به داده های پیشرفته :

این نرم افزار با در دسترس داشتن تمام اطلاعات مانند اطلاعات شخصی ، سوابق خرید و خدمات مشتری ، داده ها را بصورت متمرکز به سازمان ارائه می دهد . 

5- افزایش ارتباطات و مسئولیت پذیری : 

این نرم افزار یک پایگاه داده متمرکز می باشد. به عنوان مثال همکاران فروش می توانند به راحتی فعالیت های مرتبط را بروز رسانی کنند و با سایر اعضا تیم به اشتراک بگذارند . در حالیکه مرکز تماس یا نمایندگی های خدمات مشتری می توانند یک کار یا پرونده خدماتی را که شخص دیگری قبلا تکمیل کرده ردیابی و کنترل نمایند . 

6-کاهش هزینه ها : 

بهره وری در نهایت باعث کاهش هزینه های مرکز تماس می شود زیرا بدیهی است که برای مدیریت خدمات مشتری زمان و منابع کمتری لازم است 

7- فروش بهتر : 

نرم افزار مرکز تماس این قدرت را دارد که فروش فوری انجام دهد . مدیران فورش با استفاده از این نرم افزار به طور موثر درخواست های پیش فروش مشتریان خود را برطرف نمایند . 

8- تجربه مشتری لذت بخش : 

وقتی یک مرکز تماس به صورت سفارشی اطلاعات مناسب و دقیق را در اختیار مشتری قرار می دهد ، تجربه مشتری بهبود پیدا می کند . نرم افزار مرکز تماس پردازش ها را سریع می کند و سبب افزایش رضایت مشتری و وفاداری به کسب و کار می شود . 

9- بهبود امنیت : 

از نگرانی های غالب کسب و کار ها این است که امنیت داده ها برقرار باشد . اگر سیستم امنیتی مطمئن و روان ندارید ، همیشه در معرض خطر از دست دادن اطلاعات حیاتی مشتری و شرکت خواهید بود . نرم افزار مرکز تماس دارای ویژگی های امنیتی صعب العبور  است که داده های مشتری و شرکت را در پشتیبان گیری ابری کاملا ایمن نگه می دارد . 

10-راحتی در استفاده : 

از آنجا که امروزه مشاغل در حال انتقال به فضای ذخیره سازی ابری هستند، می توانید دنبال مرکز تماسی باشید که مبتنی بر ذخیره سازی مجازی است که می توانید به راحتی برای کسب و کار خود راه اندازی و شروع به کار نمایید . 

مرکز تماس پیتام

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید:

مطالب مرتبط

تماس scaled 1 768x512 1 - ده مزیت کلیدی نرم افزار مرکز تماس - پیتام

فرآیند برونسپاری مرکز تماس در پیتام چگونه انجام می‌شود؟

مرکز تماس پیتام به دنبال شناخت چشم‌انداز کسب و کار، پرسونا مشتریان کسب و کار، رقبا، مزیت‌های رقابتی، فرآیندهای اصلی خدمات مشتریان، سرویس‌های کسب و کار و درگاه‌های ارائه خدمات است. همچنین با در نظر گرفتن وضع موجود سازمان و اهداف و چشم‌انداز به نقاط بهبود فرآیندهاست.

ادامه مطلب »
BPO چیست ؟ 300x300 1 - ده مزیت کلیدی نرم افزار مرکز تماس - پیتام

آشنایی با برونسپاری فرآیند کسب و کار (PBO)

برونسپاری فرآیند کسب و کار یا BPO (BUSINESS PROCESS OUTSOURCING)، قراردادی است که میان شرکت شما و شرکت دیگری بسته می‌شود تا بخشی از وظایف، عملیات، کار یا فرآیندی که قرار بوده است توسط کارمندان شرکت شما انجام شود‌، در مدت زمان مشخصی توسط آن شرکت انجام می‌گیرد.

ادامه مطلب »
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *